שדיים (חלק שני)

בפוסט הקודם פרסמתי שאני רוצה לעשות שאיבת שומן ואת השומן להזריק לחזה שיצא שדיים. הסברתי מדוע חשובות לי שדיים כבר עכשיו עוד לפני שסיימתי תהליכים אחרים (שיער פרצוף, קול וכו').

הבעיה היחידה שהיתה לי עם הזרקת השדיים, זה שאין לי מושג ירוק איך זה יראה עליי. מנתחים פלסטיים רבים מחזיקים מערכות להדמיה של לפני ואחרי, אבל הזרקת שומן? כל תמונה שתינתן ע"י הסימולציה תהיה שקרית.

מי שבאו לעזרתי היו דווקא כמה חבר'ה פיסיקאים רציניים שנמצאים בטכניון ומכירים אותי מעבודות משותפות קודמות. אחד מהם קורא את הבלוג הזה והוא החליט לעזור לי עם סימולציה ממוחשבת מבוססת מספרים. נתתי לו כל פרט שצריך (היקף חזה, מה מידת ה"שדיים" שלי כרגע, כמה לחץ מפעיל ה-Binder ולכמה שעות אשים אותו ועוד ועוד…)

אותו בחור לקח את המספרים, השתמש בתוכנות שונות וחישב לי איך זה יראה עליי כאשר המצב האידיאלי הוא שהפיטמה נמצאת בקו ישר (90 מעלות) ומצב גרוע היא שהפיטמה "אומרת בוקר טוב לריצפה" (כלומר 135 מעלות ומעלה). החישובים לקחו כמה ימים ולבסוף הוא שלח לי את כל הטבלאות והמספרים, סידרתי אותם והתוצאה … לא משהו

וזה בלשון המעטה!

מסתבר ששדיים שאינם מלאים בחומר יציב ולא נספג (כמו סיליקון) או שאינם חזה טבעי לחלוטין, השומן שיוזרק יספג בגוף די מהר. כך לדוגמא אצלי המנתח רצה להכניס 500CC לכל צד, אבל לפי החישוב, לאחר בערך 42.6 ימים, גודל החזה שלי ירד ל-פחות מ-200CC. אז לא מספיק שאצטרך לשבור את הראש איך להימנע מפאדיחות בחוץ (500CC זה מאוד בולט, גם עם Binder וגם כשמעל ה-Binder יש חזיית ספורט קטנה), זה גם יעלם ואז אצטרך לשלם מחדש יותר מאוחר על השתלת סיליקון.. אני אמנם עובדת בתחום ההיי-טק, אבל אין לי Sugar Daddy שיממן לי הרפתקאות ונסיונות..

לפיכך החלטתי שאם כבר שואבים, אז במקום לזרוק, שיכניס את זה ללחיי הישבן (מה שנקרא "ישבן ברזילאי"). היתרון? אין מה להסתיר אם את לובשת ג'ינס, זה לא ממש בולט והכי חשוב – כבר לאחר הטיפול אפשר לשבת בלי שום בעיה ושום כאב, וזה מה שאני עושה כרגע.

אמרתי "שום כאב"? התכוונתי ל-12-16 שעות הראשונות לאחר הניתוח, שהגוף לא מבין עדיין מה קרה, אבל אחרי 24 שעות הגוף בהחלט מבין שדברים קיבלו רילוקיישן – והכאבים מגיעים ומתגברים עד ליום השלישי שבו הכאבים הם הכי חזקים, כך שאם את מתכננת שאיבת שומן, קפצי לרופא המשפחה ובקשי מרשם לקודאין 15 מ"ג או יותר, ואם את עושה שאיבת שומן ויש לך עבודה, עדיף שתתכנני לעשות אותה ביום ג' כך שהכאבים החזקים יגיעו ביום שאת לא עובדת (יום ו'). הכאבים הולכים ומתגברים ב-3 ימים וכנ"ל מגבלות התנועה, ביום השני יהיה לך קשה לקשור שרוך (אם שאבת מהבטן)!

מכיוון שאנו נוטים מהר לשפוט אם העבודה של המנתח הצליחה או לא הצליחה, כדאי להמתין ולראות את התוצאות בין 3-4 שבועות לאחר מכן. דברים זזים בגוף, כל מיני מקומות נהיים כחולים/סגולים ולוקח זמן שהם מבריאים, אז תשימו את הגרזן/סכין להתנקם במנתח בצד ולאחר חודש וקצת תראו איך יצא.

אחזור שוב ושוב על אותה נקודה שהתחלתי פה את הפוסט הקודם: העברת שומן זה פתרון זמני. זה מחזיק כמה חודשים ובמקרים מסויימים אפילו שנה פלוס, אבל זה לא כמו סיליקון שלא זז ונותן את אותו מראה כמו בפעם הראשונה שעשית ניתוח והשתילו לך אותו. קחו זאת בחשבון אם אתן חושבות על שאיבה והזרקת שומן, ולא חשוב היכן ההזרקה תהיה בגוף.

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.