לצאת חכם כאשה או אימפולסיבית?

כיום, למיטב ידיעתי, ישנן 2 גישות לעניין ההפיכה מזכר לנקבה ויציאה החוצה לרחוב במין השני (כאשה). ישנה הגישה של אלו שמיד כשמתחילות לקחת הורמונים מתחילות לצאת החוצה כאשה, וישנן כאלו שעושות זאת לאחר כמה שנים.

אני מהגישה השניה ואני רוצה להסביר מדוע הגישה השניה יותר טובה במובנים שונים (פחות העלבות מהרחוב, פחות התמודדות עם מצבים לא נעימים וכו'). אגב, לסקרנים מביניכם, הבחורה היפה משמאל – היא טרנסית. אפשר לקרוא פרטים עליה כאן.

גבר יכול לעבור שלבים רבים כגבר, ואף אחד לא יאמר לו משהו מיוחד. כך לדוגמא הוא יכול לעבור:

  • הסרת שיער בפנים ובגוף
  • ניתוחי לסת, סנטר או שפתיים
  • הארכת שיער
  • אימוני קול
  • שינויים הורמונליים

כל התהליכים האלו שעושים שינוי, לא ישפיעו ממש על הסביבה. יכול להיות שמישהו יהיה חד עין ויתהה לגבי השינוי, ואותו תמיד אפשר לפטור ב"זה משהו רפואי, לא רוצה לדבר על זה". בדרך הזו, לא מפסידים עבודה, וגם לא מפסידים חברים (כמובן עד שיוצאים כאשה).

ישנם כמובן תהליכים כמו גדילת חזה שיכולה לעורר חדש, אבל גם כאן, זה מאוד תלוי. אם החזה שלך גודל בצורה של חזה "חד" (כמו משפך הפוך), אפשר לשים חזיית binder ואף אחד לא ישים לב שגודלים לך שדיים. בשאר המקרים החזה גודל בשנתיים הראשונות למידות קטנות יחסית (A,B), כך שגם אם זה בולט – ניתן להסתיר.

תהליך השינוי הוא תהליך ארוך וכדאי לנצל את האורך כדי לעשות את השינויים בלי הפרעות משמעותיות בחיים, להכין את עצמך לקראת חיים כאשה 24/7 ולעניות דעתי, לא צריך מיד לגרום לתהפוכות בחייך שיכולים לגרום לך להפסדים עם עוגמת נפש. אם חברייך או קרובייך או משפחתך תדע עוד שנתיים לדוגמא, אז יש לך שנתיים של שקט להתכונן לרגעים הלא קלים הללו. נסו לחשוב על זה כך: האם באמת בא לכם כל בוקר להיאבק עם טון מייקאפ כדי לכסות זיפים סוררים? לאפר איפור כבד (יחסית) כדי להסתיר דברים "גבריים"? או שמא יהיה הרבה יותר קל לשים כמות מייקאפ רגילה, כי כבר אין שום שערה? (מה שטיפלתם באותם שנתיים). האם לא יהיה יותר קל לדבר ישר בקול נשי (כי התאמנתם בשנתיים שהייתם כלפי חוץ עדיין גבר) או שתעדיפו להתפלל ולהתאמץ שלא יפלט לכם קול גברי? 

יש פתגם שאומר "מי שטורח בערב שבת, אוכל בשבת", וזו גם גישתי. שנתיים של מאמץ יכולים לתרום המון ליציאה כאשה  עם כמה שפחות בעיות. זה כמובן לא פותר את כל הבעיות, אבל זה יכול להוריד את רובן. מדוע לא לקחת את הדרך הזו?

Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת


  1. הי דורין,

     

    אשמח לשוחח אתך בצאט או בפייס ישירות.

    אני מתכננת להתחיל לקחת הורמונים אבל ביום, יום להשאר גבר.

    אשמח לשוחח על ההשפעות שיש לגוף ועוד.

    אני נשואה ואישתי לא יודעת ומקווה שגם לא תדע כלום.

     

    דיקלה

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.