גלים

אם יש משהו שאני רואה אצל הרבה MTF ו-FTM זה עניין הרצון להפסיק והרצון להמשיך את השינוי.

כל מי שעובר/ת שינוי מושפעת בצורה זו או אחרת ע"י הסביבה, בין אם באופן ישיר (הערות של אחרים לדוגמא) ובין אם באופן עקיף (מבט מזלזל של עובר אורח או צחקוק של מישהי, גם אם הצחקוק הוא בכלל על משהו אחר) ואם זה לא מספיק, קיימת בנו גם הנטיה לביקורת עצמית שלעיתים היא מוגזמת ולעיתים חסרת כל פרופורציות (אני מכירה מספר טרנסקסואליות שנראות יפהפיות מהממות ובכל זאת הן בשלהן "אני עדיין נראית גבר!").

אז קודם כל – זה טבעי לרצות לעיתים להפסיק תהליך שהוא ארוך ועדיין לא רואים תוצאות מיוחלות. לא צריך להיכנס לסרטים כשמגיעים לנקודה כזו.

מה שכן צריך לעשות, זה לשבת עם עצמך ולהחליט מה את/ה רוצה. האם את/ה מרגיש/ה שאת אשה בגוף של גבר / גבר בגוף של אשה ואת חייבת-חייבת-חייבת לשנות? אם כן, תנסי להיזכר במחמאות האחרונות שהעיפו עלייך אנשים זרים, אלו שהתחילו איתך והחמיאו לך (כן, גם אם הם חיפשו לראות אותך תוך 30 שניות ערומ/ה לשם סקס – קחי רק את קטע המחמאות), נסי/ה להיזכר איך התלבש/ת ונראית ממש טוב בתור המין שאת/ה רוצה להיות בו ומזה תשאב/י כוחות להמשיך הלאה.

מה שאסור אסור אסור – זה להישבר מכל מיני "נשמות טובות" שזורקות הערות עוקצניות/פוגעות/מכאיבות. דבילים ודביליות לא חסר, יש בשפע!. החוכמה היא להתעלם ואם את רוצה, דמיינ/י איך שתיכם/ן נמצאים על גשר גבוה ואת/ה נותנ/ת ל"נשמה הטובה" טפיחה שמפילה אותה מהגשר (לא מומלץ לבצע את זה במציאות 🙂 ). תזכרי שבסופו של דבר את בתהליך ודברים משתנים. אם את בתהליך כבר מספר חודשים או שנים, נסי להיזכר בזמן שהתחלת ולא בדיוק נראית כמו מה שרצית לראות ותראי איזה שינוי עברת עד כה, שינוי מאסיבי, וזו דרך, ודברים עוד ישתנו.

והנה המלצה שאני חוזרת עליה שוב ושוב ואחזור עליה שוב: את/ה נמצא/ת בפורום? תיזמי, תכיר/י MTF/FTM (לפי המין שאת/ה עובר/ת אליו), תיפגש/י, תשתפ/י חוויות, תובנות. אם את MTF ורואה שחסר לאותה אחת שהכרת ידע בלבוש/איפור, עזרי לה ואם לה יש ידע שלך אין אז תבקשי ממנה שתלמד אותך. הרבה יותר קל לעבור תהליך כה ארוך וקשה ביחד מאשר לבד. להתחבא ולהתנתק מכולם, במיוחד מאלו שעוברים/ות תהליך כמוך אינו רעיון כה טוב, כי דרך שהולכים ביחד – מתקצרת.

רק הצלחה יקירים/ות 😉

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.