אחרי חצי שנה

לפני חצי שנה הכרזתי שאני מתחילה רשמית את השינוי, ורציתי לעדכן מה קורה איתי.

תזכורת: אני בחרתי במסלול ה"איטי" – הווה אומר שאני החלטתי שאני לא יוצאת כאשה עד שאני איראה כאישה ולא כבדיחה שמתחפשת לאשה (ראיתי לא מעט כאלו), ולכן כל השינויים שאני עושה הם "מתחת לבגדים" – כלומר לא משהו שממש מבחינים בו מיד, כך שאוכל להמשיך לעבוד מבלי שלקוחותיי יבעטו בי 🙂

מבחינת הורמונים, אני לא לוקחת אנדרוקור או חוסם טסטוסטרון כלשהו, הואיל והבנתי מאחרות שזה יוצר דכאונות, אז אני רק עם אסטרופם. האינדוקרינולוגית שלי רשמה לי לקחת 2 מ"ג, אני העדפתי קצת לעקוף ולקחת בין 6-8 מ"ג (יש מספיק אתרים שמציינים שזו הכמות המומלצת). אני מודה לכל אלו שדואגות לגבי הכמות – בינתיים אני לא רואה בעיות עם זה, אדרבא, הכל מעולה.

שדיים – בהתחלה הרגשתי כאבים באזור הפטמות אבל לא ראיתי שום גדילה, אולם בחודשים האחרונים הן גדלו ואני כמעט מידה A. תרגום: אם אוריד חולצה, ישר יראו משהו אך בנים יחשבו שזה "נפיחות" של כושר. שיהיה 🙂

שערות: לייזר לייזר ולייזר. אני מבצעת הסרה אצל מורן מארק המדהימה (אני עושה את כל הגוף – יש לה אחלה מחיר לכל הגוף). כרגיל, בהסרה של שערות, מורידים שערה, צצות 3 חדשות, אז ה"מלחמה" נמשכת. מצד שני, גם בידיים וגם ברגליים אני רואה דילול די משמעותי. בפרצוף קצת פחות רואים תוצאות אבל זהו האזור עם השיעור הכי צפוף שיש בגוף, אבל אני הולכת לעשות חודש בחודשו, כך שאני מאמינה שעד הקיץ הקרוב עניין השיעור יפתר ברובו. (ולא, זה לא כואב, חוץ מבפרצוף שזה קצת כואב, ואני טיפוס שלא סובלת כאבים!)

התנהגות: ההתנהגות שלי עדיין לא ממש נשית ונשארה כמעט אותו דבר כמקודם, אך מצד שני, אני יותר מרגישה פנימית את ה"אשה" שבי. זה בא לביטוי ביותר נקיונות, תשומת לב מעט שונה לדברים שונים וכו'.

קול: נשאר אותו דבר. בנושא זה אצטרך ניתוח או אימוני קול מאסיביים. מזה אני פחות מוטרדת כי עדיין אני לא יוצאת כאשה, אבל אני מאמינה שאני לקראת פסח אתחיל באימון קול נשי או שאבצע ניתוח, אשקול את האופציות אז.

גילוי לאחרים/ות: אני מודה, עוד לא גיליתי למשפחתי שאני הולכת לעבור שינוי, ומכיוון שיש לי משפחה מה שאני קוראת "אנשי המערות", אעשה זאת הכי מאוחר שאפשר. בכל מקרה אני לא הולכת להפסיק את התהליך בגלל חששות.

ניתוחים: עשיתי שאיבת שומן אצל ד"ר מאיר כהן. יש חלק שאני מרוצה ויש חלק שאני לא. החלק שאני מרוצה – הבטן יותר שטוחה (לא לגמרי, אבל משמעותית יותר שטוחה בהשוואה לעבר). החלק שאני לא מרוצה – התחת שלי נשאר כשהיה (לשם הוזרק השומן). אני לא מחפשת שיהיה לי ישבן של קים קרדשיאן, אבל אני בהחלט חושבת "לעגל" אותו.

עוד ניתוחים שאני חושבת לעשות: לסת תחתונה, אף, סידור שיניים, שיוף מצח. אני מקווה שהשבוע אני אתחיל להיפגש עם מנתחים פלסטיים לאסוף הצעות מחיר ורעיונות. צריך לשם כך המון כסף, כך שאני לא אבצע זאת מחר בבוקר.

מותניים: בניגוד למה שחשבתי (שלא ישתנו לי מותניים) – החלו להיות לי מותניים נשיות. זה עדיין רחוק ממידות נשיות חטובות, אבל כשאני שמה עליי שמלה נשית, אני רואה את המותניים מקומרות. נייס, ותודה לאדון פרי פתאל שעודד אותי בנושא 🙂

אז זהו. חצי שנה עברה ויש בהחלט שינויים. כולי תקווה שבעדכון הבא יהיו לי חדשות הרבה יותר טובות ותמונות.

Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת


  1. פרי פתאל.
    רק בלי המלון ובלי הרשת 😉
    בהצלחה יקירתי

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.