קשה למצוא אהבה

כולנו רוצות אהבה, מי יותר ומי פחות. יש כאלו שמחפשות בן זוג, יש כאלו שמחפשים/ות בת זוג, יש כאלו שמחפשים/ות טרנסג'נדר ויש עוד קומבינציות כמובן.

אני יכולה לשרבט איזה פוסט על כך ש"יהיה בסדר, את תמצאי אהבה, תני לזמן ולגורל לעשות את שלו", אבל אני לא איזה דודה פולניה ואני ממש לא מאמינה בכל מיני גורלות/מזלות/הורוסקופים ואני כן מאמינה שאם החיים נותנים לך לימונים, עשי מהם לימונדה.

(לשם פוסט זה אני יוצאת מתוך הנחה שטרנסג'נדר אשה מחפשת גבר, כשזה הפוך חלק מהפוסט רלוונטי).

נתחיל במשהו פשוט: הכרות. הדבר הכי בסיסי של "שלום שלום", סמול-טוק, בדיחה פה, חיוך שם – דווקא בדבר הזה רבות נופלות. בנים מנסים להתחיל עם כל דבר שזז ובאמת יש בנים שאם היה אפשר להעביר עליהם מסור עצים – אז זה היה טוב, אבל יש דווקא בנים די שווים שלא ממש יודעים להתחיל (מה לעשות, אין חוברת הדרכה לזה) ומנסים לרמוז (ושוב – הרבה מאוד בנים לא כל כך טובים בעניין רמזים והבנת ניואנסים). אם הבחור מעניין אותך (גם אם הוא לא קולע 1 ל-1 בדיוק למראה שאת מחבבת) – תני לו צ'אנס. אני לא מדברת על צ'אנס של איזו ארוחת ערב+סרט+נסיון לשלוח אלייך ידיים אלא דקות ספורות, תראי את ה"ראש" שלו (ושוב – בפעם ראשונה דברים גם מתפספסים, וכמעט אף אחד מהם אינו "מקצועי" בתשובות/בדיחות וכו') ואז תחליטי אם למרות הפספוסים אולי שווה לשוחח איתו ולוהכיר יותר – It's up to you.

החלטת לתת לו צ'אנס? אחלה. צאו לדייט או משהו.

באותו דייט – קחי את ההזדמנות לבדוק בעקיפין את הדברים החשובים לך. אם לדוגמא את טיפוס רוחני והוא נשפך מצחוק על כל דבר שמזכיר אספקט רוחני, יכול להיות שתהיה לכם בעיה בהמשך. אם את אוהבת לצאת המון ולבלות בכל מיני מועדונים והוא מעדיף 2 מסכים מולו בבית מבלי לצאת שום מקום – אז יכול להיות שתהיה לכם בעיה. אם רומנטיקה, נרות ושקיעה עושה לך את זה והוא חושב שזה בזבוז זמן – אז יש כאן בעיה.

כשזה מגיע לטרנסג'נדר – העניינים קצת מורכבים והדרך הכי בטוחה לבדוק את זה היא לראות את ההתנהגות שלו. זה לא משנה אם את MTF ויש לך למטה זין או עברת Post-OP – ההתנהגות שלו היא החשובה. כשאתם הולכים, אתם הולכים יד ביד או שהוא תופס מרחק קטן ממך? כשאתם פוגשים חבר שלו, הוא שמח לעשות ביניכם "נעים מאוד" או שהוא נבוך? האם הוא "מסתיר" אותך מהחברים שלו? האם הוא מתבלבל בין "את" ל-"אתה"? אלו בדיוק הסימנים שמראים שהוא לא ממש יודע איך "לאכול" אותך וכאן טמונות להן צרות פוטנציאליות, בל נשכח שלגברים רבים דייט עם טרנסית = הגשמת פנטזיה ותו לא, ולכן כדאי לבדוק זאת בהתחלה.

נקודה נוספת שרבות מעדיפות לעיתים להתעלם ממנה היא עניין האמינות. אם את תופסת אותו בשקרים כבר בדייטים הראשונים – אז הקשר הזה יפול בצורה כואבת. כנ"ל לגבי עניין של קנאות – את סופר קנאית והוא לא קנאי בשיט? או שתפתרו זאת ביניכם או שתמשיכי הלאה.

עוד נקודה שאני רוצה להתעכב עליה היא לא לתת לאחרים להכתיב לך דברים/תנאים/התנהגות. את עברת תהליך MTF? אם תשאלי את רוב אזרחי ישראל, היית אמורה להישאר בן ולסבול כי זה "לא מקובל", ובכל זאת עשית/את עושה את הצעדים להיות במין השני, אז כנ"ל לגבי משיכה – אם את עכשיו אשה ואת נמשכת לנשים, או שאת אפילו נמשכת לטרנסג'נדרים, SO BE IT, אל תכריחי את עצמך לעמוד בכללים אמורפיים שהחברה קבעה, כי אלה הם החיים שלך, לא של החברה.

אני יכולה להמשיך עוד ועוד ואז באמת להישמע כמו דודה פולניה..

אסכם ואומר כך: לא, את לא אשמה שאין לך בן/בת זוג. כן, יש הרבה מועמדים, פתחי עיניים, תסתובבי במקומות שונים (גם במקומות שאת לא רגילה אליהם) ותני צ'אנס. לא, לא תמיד הדמות שאת מדמיינת בראש היא באמת הדבר שיתאים לך ולפעמים דווקא ה-Geek יכול לספק אותך רגשית יותר מאשר אותו שרירי גבוה ומסוקס. הפתעות – לא חסר בחיים.

אז גם אם אין לך מישהו, זה לא אומר שמחר או מחרתיים לא יהיה לך מישהו. תיפתחי לעולם, אל תפסלי מיידית כל דבר (טוב, למעט אם זה אחד שנראה/מתנהג כמו אחד שהיית מעדיפה להיות במינזר מאשר להיות איתו) – ו… כן, אם מישהו מוצא חן בעינייך, תתחילי איתו.

גברים הם הרבה יותר "פשוטים" מנשים (והומואים נשיים). אם אצל נשים יש רבדים על רבדים בכל מה שקשור לרגש, אצל גברים בד"כ הרובד הוא שטחי, שתי גברים יעדיפו לריב מכות אחד עם השני ואחרי זה ישתו בירה כאילו לא קרה כלום ולפיכך קל "לקרוא" את הגברים.

אז קצת אופטימיות וקדימה – חייכי ותכירי 🙂

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.