טרנסית או קרוסית: חלק 2

בעבר פרסמתי את הפוסט הזה אולם אני עדיין מקבלת שאלות שחוזרות שוב ושוב, ואני אנסה לענות עליהן בקצרה כאן: (ש = שאלה, ת = תשובה)

ש: אם אני מתלבשת בבית כאשה בזמן שאני מגורה, אולי אני טרנסית?
ת: טרנסית זה לא עניין של לבוש. טרנסית זה להיות המגדר השני (כלומר אם אתה בן אז זה להיות בת ואם את בת אז זה להיות בן), בדגש על להיות, to be או to become. זה שאתה מתלבש בבית כך או אפילו מתלבש מדי פעם נשי ואולי יוצא כך בחושך/בלילה/למסיבה – לא הופך אותך לטרנסית. אתה עדיין קרוסדרסר.

ש: אי אפשר להיות טרנסית ולהחביא את זה ולהוציא כשצריך?
ת: בהצלחה למצוא פסיכיאטרית/פסיכולוגית שתאשר תהליך כזה. שוב, טרנסית זה לשנות ממיגדר אחד למישנהו ולא מדובר על switch לפי חשק. שדיים גודלים כשלוקחים הורמונים ולא יורדים כשמפסיקים ליטול אותם. גוף משתנה, פנים משתנות, דברים משתנים. שינוי מין אינו משחק.

ש: יש מקומות מומלצים לקרוסיות?
ת: שמעתי שבדאנג'ן מקבלים אותם/ן. אולי יש מקומות אחרים, אינני יודעת.

ש: אם אני רוצה להיות אשה אבל הנסיבות לא מאפשרות לי, לא עדיף לי להיות קרוסית? אני אוהבת מאוד את הביגוד היפה והנשי.
ת: אם כל העניין שלך בנשיות זה ביגוד/מייק-אפ/עקבים יפים בזמן שאתה מגורה או רק בבית, אז בין כה שינוי המין כלל אינו רלוונטי עבורך. כדאי שתזכור: טרנסית ממוצעת כשמגיעה הביתה, דבר ראשון זורקת מעליה כל דבר לוחץ/מכאיב, ברוב המקרים היא גם תסיר איפור ותלבש ג'ינס וטי-שירט פשוטים ולאו דווקא "סופר נשיים". כפי שציינתי לעיל – שינוי מין הוא הרבה יותר מביגוד/איפור/עקבים.

ש: את נותנת כאן תשובות מאוד החלטיות אבל בחיים אין שחור ולבן.
ת: קח לך תרגיל פשוט: נסה לצאת כאשה במשך יום יומיים. כסה זיפים, התאפר, התלבש כאשה כולל צמידים וטבעות (אם אפשר – גם עקבים), ותראה איך זה.

ש: אני קרוסית כבר זמן רב  ואני רוצה לקחת את זה קדימה ולשנות את מיני אולם עקב בעיות שאינן בשליטתי אינני יכול לעשות זאת, מה את מציעה?
ת: הלוואי והיה לי מטה קסם לפתור בעיות כאלו, אך אין לי. אני ממליצה לספר זאת לחבר חכם קרוב שאפשר לסמוך עליו (או עליה), אולי לו/לה יהיו רעיונות. פתרונות לבעיות, גם המורכבות ביותר – לא חסרים, הכל תלוי במחיר שאתה מוכן לשלם.

בהצלחה

Print Friendly, PDF & Email

2 תגובות


  1. מאוד מעניינת

    הגב

    1. אני מאוד מזדהה עם כל מה שאת כותבת תודה

      הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.