כמה מילים על טרנסיות וקשרים רומנטיים

אם יש משהו שטרנסיות רבות מעוניינות בו, הוא קשר רומנטי עם גבר. יש כמובן גם כאלו שלא ממש מחפשות קשר, אלא מחפשות לעצמן יזיזים. רובן המוחץ מחפשות גברים, חלק קטן מחפש נשים וחלק סופר-מזערי (כך שמעתי, לא פגשתי) מחפש טרנסיות לקשר. כל אחת ומשיכתה המינית.

אם יש משהו שמייאש טרנסיות בחיפוש אחר הקשר – אלו הנודניקים/חולירות/מטרידים ובקיצור – צ'ייסרים. בפוסט זה זה ננתח את הדברים ואני אומרת מראש – חלק מהאשמה בקושי למצוא גברים לקשר – קשורה לטרנסיות, אז אם כבר פותחים את הנושא…

טרנסיות (MTF) היו כולן בעבר גברים וכיום הן נשים, הן חיות כנשים, ויוצאות כנשים, אבל אם יש משהו אחד שלא ממש "הועתק" נכון מנשים – זה עניין המפגש עם גברים. רוב הנשים לא מזמינות אף גבר הביתה אליהן לפגישה הראשונה, גם אם מדובר בסטוץ. בדרך כלל הן נפגשות עם הגבר במסעדה, בר, מסיבה או מקום ציבורי אחר, ואם גבר הטוען שהוא רוצה קשר נמנע/מבריז מפגישה ציבורית בפעם הראשונה – הוא לא מחפש קשר.

מה הצ'ייסר מחפש? דבר אחד ופשוט: מימוש פנטזיה. הקטע של גוף ומראה של בחורה עם איבר מין גברי למטה מטריף גברים רבים (יהודים וערבים, דתיים וחילונים, אין הבדל). רובם ראו (או רואים) סרטי פורנו עם טרנסיות (כל אחד וטעמו) והם רוצים לממש את מה שבסרט – במציאות. לשם כך הם יחמיאו לטרנסיות מכאן ועד הודעה חדשה, ואם הולך להיות מפגש בביתה של הטרנסית, הם יעשו הכל כדי לקיים את המפגש – גם אם אותה טרנסית תבקש שהבחור יביא לה ארוחה מלאה + ג'וינטים + וודקה – הוא יביא, גם אם הוא מעולם לא פגש אותה. כמו שאמרתי – הוא יעשה הכל. מה הסיכוי של קשר רומנטי עם "יזיז" כזה? התשובה לשאלה הזו תלויה לכמה הוא פתוח לקשר אמיתי – בילויים בחוץ, החזקת ידיים בחוץ, אי החלפת מין בשיחה ("את" – "אתה"). הוא לא מוכן לזה? לא יהיה קשר רומנטי.

לצ'ייסר יש אגו סופר שברירי. מילת סירוב אחת או מענה שלא מתאים לצ'ייסר – ומיד אותה טרנסית שהוא כה רצה להיכנס איתה למיטה – נהפכת ל"גבר", "הומו" ושאר "מחמאות" מהסיבה הפשוטה: הטרנסית פגעה לו באגו (סיום קלאסי של שיחה כזו שגבר מתחיל להשפריץ קללות – זה פשוט "להסביר" לו שהוא נראה מאוד גיי – ולחסום).

גם אם הטרנסית מעוניינת בסטוץ עם בחור שהיא שוחחה איתו, היא עלולה לחטוף חוסר טאקט רציני אם היא משתמשת בפילטרים/פוטושופ על התמונות שהיא מפרסמת ואז הוא פוגש והמציאות שונה מהתמונות – הוא בהחלט יוציא זאת החוצה. מה לעשות, רוב הצ'ייסרים הם עם IQ של נעל, וחוסר טאקט בשמיים, מה שמבטיח שמפגישה כזו טרנסית תצא עם דמעות, לכן חשוב לזכור: ככל שהתמונות שלך יותר יפות, תקבלי יותר זבובים וקרציות נודניקים בצ'אט. רוצה לפרסם תמונות? מעולה, תבחרי בפרסום באפשרות של "חברים" ואל תאשרי כל אחד, ולא לשכוח לחסום נודניקים/קרציות ושאר חולירות.

בואו נדבר עתה במספרים. זה לא מספרים מדעיים, אלא יותר מהיכרות שלי עם הקהילה הטרנסית ב- +20 השנים האחרונות. לשם כך נשתמש בדמיון שלכם…

דמייני שאת הולכת לאיזה מפגש כלשהו, לא מפגש של טרנסיות או משהו שקשור לקהילה, אלא סתם מפגש עם הרבה אנשים, בואו נאמר לשם הדוגמא – 50 איש. מתוך אותם 50 איש, להערכתי יש 10 אנשים שמעוניינים ב"התנסות" מינית עם טרנסית (צ'ייסרים פוטנציאליים). כמה מתוך אותם 50 מעוניינים בקשר עם טרנסית שיש לה מראה נשי טוב? אולי 2-3 (שהם לא צ'ייסרים).

נשנה פרופורציה למספרים: אם יש בארץ כמה אלפי טרנסיות, אז כמות הגברים שמעוניינים בקשר רומנטי עם טרנסיות – נמדד במאות בודדים (וכשאני מדברת על קשר רומנטי אני מדברת על קשר שלא סובב רק סביב סקס – אלא על הכל: בהתחלה יציאות ובילויים, בהמשך מגורים ולבסוף אולי החלפת טבעות בטקס אזרחי – וכן, יש בהחלט כאלו שעשו זאת).

קצת קווים לדמותו הכללית של אחד שמחפש קשר רומנטי עם טרנסית: הוא נמשך לטרנסיות, הוא יתייחס לטרנסית כבחורה גם אם אין לה את הקול הכי נשי שבעולם וגם אם הוא רואה אותה על הבוקר ללא איפור. הקטע שלטרנסית יש איבר מין גברי למטה בשבילו הוא "פלוס נחמד" אבל לא הדבר המהותי בקשר, ואין לו שום בעיה לצאת איתה ולבלות, ולחיות כזוג רגיל כמו כל זוג סטרייטים. יש לו בטחון עצמי אמיתי מספיק גבוה בשביל להפגין תחושה של "אני רוצה אותך בגלל מי שאת" והוא לא בורח מויכוחים או מריבות, והוא בהחלט יעניק תחושה לחברתו הטרנסית של בחורה שווה שיש לה עכשיו קשר רומנטי רציני.

אז איפה הם אותם הבחורים שרוצים קשר?

את רובם לא תמצאו במועדוני ריקודים, לא בבילויים/מועדונים להטבי"ים. הם .. גיקים, עם משכל גבוה, בטחון עצמי לא רע ולא תמיד בעלי קוביות בבטן (טוב, חלקם כן הולכים לחדר כושר). שיחה איתם לא תתחיל ב"זורמת?", וברוב המקרים סטוץ זה לא ממש ה-Cup of tea שלהם. איך אומרת איירין בסידרה שרלוק הולמס של הבי בי סי? "Brainy is the new sexy". יהיו כמובן ניגודים – הגיק רחוק מאוד מאופנה (בשעה שרוב הטרנסיות דווקא די מעודכנות) אבל אפשר להשאיר זאת לטרנסית שתשנה זאת.

רוב הגיקים שרוצים קשר עם טרנסיות, אין להם תמיד נסיון דייטינג ארוך, ולכן קודם כל חשוב לקבוע דייט בחוץ בהקדם. הוא מנסה "לברוח"? זרקי. הוא מוכן לצאת? צאו. בפעמים הראשונות יקח זמן עד להיווצרות כימיה (תלוי בצדדים כמובן) אבל אם נותנים צ'אנס ויש הקשבה בין הצדדים – זה יכול להצליח.

איך יודעים שזה לא איזה צ'ייסר או סתם מניאק? שואלים חברות ואחרות לגביו, וקודם כל חשוב לשאול אותו אם הוא יצא ועם מי יצא, אם היה לו קשר רומנטי עם טרנסית ומה נהיה עם הקשר. אחת הטעויות שלא מעט טרנסיות מבצעות זה שהן לוחצות את הבחור לקיר בהתקפי קנאה. תנו קצת אמון ותראו לאן זה ממשיך, והכי חשוב לזכור – מספר הגברים שמוכנים להיות בקשר רומנטי עם טרנסית – רק עולה, לא יורד (בעקבות החשיפה לטרנסיות בטלויזיה, יוטיוב ורשתות חברתיות), כך שאם זה לא מצליח אז לא נורא – קמים וממשיכים הלאה.

אחד הדברים שטרנסיות רבות נפגעות ממנו אלו ההתחלות של כל מיני צ'ייסרים. כאן פשוט צריך לנקוט בפעולות צנזורה זריזות. בחור רציני ירצה לנהל איתך שיחה רצינית, לא לבדוק כמה ס"מ אורך האיבר מין שלך או מה את עושה הערב והיכן את גרה. משפטים כמו "אפשר לפגוש אותך", "זורמת?", בקשת תמונות שלך וכו' יובילו אולי לסקס שלא בטוח שתרצי, ואם את לא רוצה – תחסמי אחרי 2-3 שורות. את לא צריכה להתנצל ולא צריכה לראות עוד שורות של זבל.

אסכם את הפוסט כך: יש לא מעט גברים שרוצים קשר רומנטי עם טרנסיות. הם לאו דווקא החתיכים (במקרה הזה סביר להניח שהוא יצא/שכב עם כמה מחברותייך), הם יודעים להתנסח (כמעט) ללא שגיאות כתיב, הם יותר הגיקים שבחבורה, אלו שעובדים במחשבים או במקצועות אפורים אחרים. אם עניין המראה שלו מפריע לך, תוכלי לגרום לו להשתנות אם ורק אם תוציאי את הדומיננטית שבך החוצה, גברים כאלו די "נכנעים" למישהי דומיננטית (כל עוד היא נותנת להם גם מקום להתבטא וגם להקשיב לו). מצ'ייסרים בד"כ לא יצא כלום חוץ מאשר מרדף אחר הרוח, שברון לב ודמעות.

Print Friendly, PDF & Email

4 תגובות


  1. שלום דורין, אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך – קראתי כמעט את רובו – יישר כח על עבודתך הנפלא והמון הצלחה בתהליך!

    אני בעצמי חווה תחילה של תהליך משל עצמי והייתי שמחה לשוחח איתך אם זה אפשרי.

    הגב

    1. תודה תודה לך 🙂

      הגב

  2. היי דורין, אחלה בלוג.

    אני גבר סטרייט שנמשך לטרנסיות מאוד. לא רק ברמת הפנטזיה. הכי תפס אותי זה הפוסט שכתבת על קשרים רומנטיים. ההבדל בין ה״צ׳ייסרים״ לאחרים. איפה מכירים את אלו שבאמת רציניים בכוונות .. קצת קלעת במקצוע(;

    אבל אני חייב להגיד שאני לא מכיר שום פלטפורמה שאפשר להכיר שם בין סטרייטים לטרנסיות (שמעוניינות בזוגיות).

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.