טרנסיות, קשרים רומנטיים – מהצד של הבנים

לפני 3 חודשים פרסמתי את הפוסט הזה על טרנסיות וקשרים רומנטיים. כמובן שחטפתי מכל צד וזווית (ואין לי שום בעיה עם זה, אני שמחה לקרוא דעות שונות). הפוסט הזה לעומת זאת יסתכל יותר מהצד של הבנים לגבי קשר רומנטי עם טרנסית.

אזהרה: הפוסט עלול להיראות לחלק מהקוראים/ות כטקסט שוביניסטי/סקסיסטי והסיבה לכך היא שהפוסט מגיע משיחות עם גברים.

כשזה מגיע לגברים, אני מחלקת אותם למספר קבוצות:

  • צ'ייסרים/מחפשי סטוץ – את אלו ניתן למצוא בכל מקום: במסיבות, פאבים, חוף הים ושאר מקומות עם קהל רב. עליהם נאמר "כשהז*ן עומד – השכל בתחת", והדבר היחיד שהם מחפשים זה סקס כי מבחינתם סקס עם טרנסית זה מימוש פנטזיה. אותם ניתן גם באינטרנט במקומות כמו "אטרף", פייסבוק, ושאר אתרים וניתן לזהותם בקלות לפי רמת כתיבת העברית שלהם (מינימום 2 שגיאות כתיב בשורה) ובחלק מהמקרים – לפי היחס המשפיל/מגעיל כלפי טרנסיות. מהגברים הללו – לא יצא קשר רומנטי.
  • הפחדנים – הגברים בקבוצה זו רוצים סקס, אבל רוצים גם מעבר, אך בצורה מוגבלת. תבואי אליי הביתה או נשב אצלך בביתך ונראה סרט, נזמין אוכל ונבלה (בבית). בילויים בציבור? כאן הוא מתחיל להתקפל ואל תעזי לחשוב על בילוי משותף עם חבריו או חס ושלום ביקור אצל ההורים שלו ומשפחתו. בקיצור – הוא מוכן למשהו, כל עוד זה על "אש קטנה" ולא בציבור. קשר מסוג זה הוא מתכון בטוח לתסכולים ומריבות מ-2 הצדדים.
  • מקבלים ורוצים – אלו הגברים שמבחינתם, זה שיש לך למטה איבר מין גברי או שעברת ניתוח SRS – לא רלוונטי מבחינתם. הם רואים ומתייחסים אלייך כבחורה לכל דבר ועניין. אין להם שום בעיה לצאת איתך לבלות בחוץ, שתכירי את החברים והמשפחה שלהם ושתעשו מה שכל זוג רגיל עושה. אותם – כמעט כל טרנסית רוצה.

כמות הצ'ייסרים ומחפשי הסקס החינמי היא ענקית. אפשר לאמר שכמעט כל גבר שיצהיר שהוא בחיים לא ישכב/יהיה עם טרנסית – דווקא רוצה להתנסות בסקס עם טרנסית, כך שאם מישהי מחפשת לה סקס (לא בתשלום) – לאן שהיא לא תביט, היא תמצא.

את ה"מקבלים ורוצים" הכי קשה למצוא אך לאו דווקא מהסיבה שהם "מתחבאים", אלא מסיבה הפוכה – במקרים רבים הוא יפסל בגלל החשש שהוא אולי צ'ייסר או מה"פחדנים", אז יש כאלו שיעדיפו לפסול ישר במקום לנסות, העיקר להימנע משברון לב.

לגבי ה"פחדנים" אני יכולה להבין את אותם גברים, אבל אני מאמינה שטרנסיות שמחזיקות מעצמן דומיננטיות בהתנהגות – יכולות לשנות דברים (עם קצת סבלנות, זה לא מחנה טירונות) אצל אותו "פחדן", וניתן לבדוק זאת כבר לאחר זמן מה.

לסיכום: בניגוד למה שטרנסיות רבות חושבות, יש גברים שרוצים ומעוניינים בקשר עם טרנסיות, רק שצריך לברור את הזבל (צ'ייסרים וכו') מהאחרים שדווקא כן מעוניינים בקשר. המחשבה ש"כל הגברים רוצים רק סיסג'נדר" אינה נכונה והחלק הכי חשוב: להיות אופטימיות.

Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת


  1. מהניסיון המועט שלי ישנם גם הומוסקסואלים בארון שחרדים מהנטייה שלהם ומניחים שאשה טרנס זהו פשרה סבירה

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.