שינוי שם – המשך חוויה

יש משהו אחד שלא ממש מספרים לך בעת ההחלטה לשינוי השם וסעיף המין בתעודת הזהות – ואותו משהו הוא ה"אאוטינג" שעושים לך, בין אם תרצי או לא תרצי..

אתמול, לדוגמא – שילמתי כעצמאית את מקדמות המס שאני צריכה לשלם. כניסה למערכת של GOV.IL לבירור מספר פרטים, הראתה לי את הדבר הבא שרואים בתמונה פה משמאל, שזה נחמד מאוד בשבילי לדעת שהמשרדים וביטוח לאומי כבר מכירים בשינוי שלי. בנוסף – אחד הלקוחות הגדולים של העסק שלי החליט להפתיע אותי לטובה ולהעלות את שכרי והוא ביקש שאחתום על ההסכם החדש. ההסכם החדש נחתם עם השם החדש ועם התייחסות כנקבה בכל המקומות הנכונים… שזה בהחלט הפתעה לטובה..

אבל מצד שני, הסתבר לי כי דווקא המדינה צריכה להעביר לי זיכוי מס, וזה טיפ-טיפה בעייתי כי צריך שהפרטים שרשומים במחשבי מס הכנסה צריכים להיות חופפים גם עם רישומי הבנקים, והבנקים עדיין לא קיבלו ממני עדכון, אז לכי תעדכני את הבנק שיש לך שם חשבון, ותתמודדי עם הפקידה שמבחינתה אין דבר כזה "התאמה מגדרית", בקיצור – FUN FUN FUN…

מכאן מגיע החלק הפחות-קליל שקשור לחשיפה. מי שלא צפה/תה בערוץ היוטיוב שלי – אפשר לראות שנראות נשית עדיין אין לי ממש (זה בדרך, ואני בכל פעם מוסיפה ומשנה דברים, כך שמי שמסתכל, יכול להבין לבד…), כך שלהודיע ללקוחות "לקוחות יקרים, מעכשיו תתייחסו אליי כאשה, ושמי השתנה לדורין" יכול לתת תוצאות שחלקן טובות וחלקן … סיום חוזה תחת אמתלות שונות (אני עצמאית, בכל זאת), כך שהכל צריך להיעשות בזהירות מירבית.

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.