התעלמות

עדכון: יש המשך … מעניין לסיפור, קראו בסוף 🙂

אם יש משהו שכל טרנסג'נדרית לומדת מהר מאוד, זה שאם את לא נראית נשית "עוברת" עם קול נשי, ואת מעוניינת בעבודה, היא תצטרך לספר בראיונות פוטנציאליים על תהליך ההתאמה המגדרית, ובד"כ כאן בעצם תהיה "צומת" – או שהמראיין יודיע שאין לו בעיה שאת עוברת תהליך, או שיקרו .. דברים אחרים.

להלן צילום מתוך צ'אט שהיה לי עם מישהי שפנתה אליי. כפי שניתן לראות, מהרגע הראשון היא פונה אליי בנקבה, שזה נחמד, אולם כשסיפרתי לה שאני בתהליך… פוף, דממה (לחצו להגדלה):

במקרה הספציפי הנ"ל, לא היה מדובר עבורי בהפסד גדול, הואיל ולפי הבקשה שלה לחייג אליי, היא כנראה אינה מודעת לכך שאני עצמאית ואינני מחפשת עבודה כשכירה, מה גם שאני עוסקת בכלל ביעוץ ואינטגרציה ולא במתן שרותי IT (תחום שעזבתי לפני מס' שנים).

אבל נסו לחשוב על טרנסג'נדרית צעירה שנמצאת בתהליך, עדיין לא נראית הכי נשית, אך משוועת לעבודה בשכר נאות. צ'אט כזה יכול לגרום ללא מעט מאותן חברות קהילה לחטוף דכאון ולהתייאש. הייתי שמחה לו היתה אפשרות לחייב עסקים לקבל טרנסג'נדריות מתאימות מבחינה מקצועית לעבודה, אולם לצערינו חוק למניעת אפליה, חוק שיאסור אפליה על רקע מגדר – עדיין לא קיים ובכל פעם שעולה חוק כזה, יד עלומה טורחת להפיל אותו. כרגע זה החוק הקיים.

אסכם כך את הדברים: מי שקורא את הבלוג הזה, קרא אולי מדוע אני חושבת שהעסקת טרנסג'נדרים/ות היא דבר שיכול לסייע רבות לעסק, הואיל ובדרך כלל אותם/ן טרנסג'נדרים/ות לא מחפשים "לקפוץ" למקום עבודה אחר, רק כי הציעו להם/ן כמה שקלים נוספים, ויציבות היא הדבר שהן הכי שואפות לקבל במקום העבודה (ובדברים אחרים).

עדכון: אותה בחורה בסוף חזרה אליי ובפיה הצעה "מהממת" (ודי מעליבה, למען האמת) – שאעביר לה את לקוחותיי וכך "כולנו נרוויח"… May God help us…

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.