מעבר דירה (כטרנסג'נדרית)

בחודשים האחרונים, מצב הדירה שגרתי בה התדרדר מתחת לכל ביקורת: ארון חשמל מוצף מים, גג דולף ומעל הכל – בעל הבית שממש לא אכפת לו מכל זה. למזלי, חוזה השכירות שלי הסתיים בחודש שעבר, כך שמצאתי את עצמי באמצע תהליך ההתאמה – עוברת דירה.

ועל זה אני כותבת את הפוסט.

למי שלא ידע – בחיים הרגילים שלי אני בקושי מתאפרת (מקסימום BB קרים) ומי שרואה את הקליפים בערוץ היוטיוב שלי יוכל לראות שהמראה הנשי שלי כרגע הוא לא משהו שאני ממש יכולה להתגאות בו.

ועדיין – עם כל המגבלות, התחלתי לערוך שיחות טלפוניות עם בעלי דירה שונים ועם חלק מהם נפגשתי. באף אחד מהם לא עלה נושא ההתאמה המגדרית. פשוט "נעים מאוד, אני דורין".

ואיך הלך? די מעניין:

  • מבחינת פגישות, כולם התייחסו אליי כבחורה
  • מבחינה טלפונית – מכיוון שהקול שלי ממש לא נשי (אני חושבת לנתח, אחרי שנגמור עם כל הבלאגן), ציינתי שיש לי "בעיה קולית" ומאותו רגע קיבלתי יחס לאשה מכולם (היו כמובן כמה "גליצ'ים", לא משהו קריטי)

אחרי שמצאתי דירה טובה וגדולה בראשל"צ, הגיע רגע המעבר ובשבועות לאחר מכן – ביקור אנשי מקצוע שונים (מובילים, טכנאי גז, מרכיבים שונים וכו') וב-95% מהמקרים, יחס יפה לאשה (המובילים של איקאה קצת צחקו וקצת ניסו לעשות בעיות. הטיפ נחתך ב-50%)

כיום – כל הבניין מכיר אותי כ-דורין (טוב, כתוב על הדלת, כמו שאתם רואים) והשכנות הזקנות החטטניות מלמעלה שואלות היכן הילדים שלי וכשטענתי שאין לי, תהו מדוע למה אני לא יולדת … בעיה טכנית קלה

מדוע אני כותבת את הפוסט הזה? מהסיבה הפשוטה שיש לא מעט כאלו שמציירים כמעט כל בעל בית, כל שיפוצניק וכל נותן שרותים כ-טרנספוב, וקראתי לא מעט פוסטים מאשימים, ומה שאני יכולה לאמר, בהתחשב במראה שלי ובהתחשב בכך שלא ביקשתי מראש להתייחס אליי כאשה – שדווקא הרוב המוחלט כולל מוכרים בחנויות ברחובות הקרבים – נותנים יחס נשי יפה ויש אפס חיכוכים בכל הקשור למגדר, שינוי וכו'.

אז אם אתם/ן לקראת מעבר – בין אם מדובר במעבר דירה, החלפת עבודה או סתם קבלת שרות, תזכרו שדווקא הרוב אינו טרנספוב.

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.